Календарно - тематичне планування
(за
букварем М. Д. Захарійчук, В. О. Науменко)
238 годин
на рік
(8 годин
на тиждень)
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Сторінки
підручника
|
1
|
І
семестр
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
Ознайомлення
з Букварем.Державний Гімн України. Г. Чубач «Рідна мова». Бесіда за темою «Я
— школяр». Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів,
граматичними питаннями до них. Практичне ознайомлення з реченням.
Опрацювання тексту «До школи» за В. Шклярем
|
3-5
|
|
2
|
Посадка
учнів під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. Положення
ручки (олівця) в руці під час письма. Рух пальців під час зображення
графічних фігур. Штрихування фігур
|
||
3
|
Бесіда
за темою «Я — школярка». Практичне ознайомлення учнів з поділом слів на
склади. Ознайомлення з поняттям наголосу. Речення, різні за метою
висловлювання (розповідні, окличні). Розділові знаки в кінці таких речень.
Опрацювання вірша М. Сингаївського «Першокласниця»
|
6-7
|
|
4
|
Закріплення
правил посадки під час письма, правил користування письмовим приладдям.
Штрихування і розфарбовування фігур
|
||
5
|
Бесіда
за темою «Моя родина». Спілкування в родині. Інтонування речень з різними
розділовими знаками на кінці. Речення зі звертаннями. Мовні і немовні звуки
|
8-9
|
|
6
|
Орієнтування
на сторінці зошита та в графічній сітці. Рядкові лінії — верхня і нижня.
Робочий рядок
|
||
7
|
Розрізнення
назв предметів за питаннями хто це? що це? Опрацювання тексту за А.
Канельским «Як Івасик братика колисав».Робота
з дитячою книжкою
|
10-11
|
|
8
|
Орієнтування
на сторінці зошита та в графічній сітці. Надрядкова та підрядкова лінії.
Тренувальні вправи.Розвиток зв. мовл.
|
||
9
|
Продовження
роботи над темою «Моя родина». Розрізнення назв предметів за питаннями хто
це? що це? Мовні звуки. Розширення уявлення про складову будову слова.
Поняття про наголошений склад. Складання речень
|
12-13
|
|
10
|
Зображення
ліній і фігур, штрихування, розфарбовування
|
||
11
|
Розрізнення
назв предметів за питаннями хто? що? Опрацювання оповідання «Вечеря»
за І.Андрусяком. Відповіді на запитання вірша
Л. Мовчун «Я не кину слів на вітер...»
|
14-15
|
|
12
|
Орієнтування
на сторінці зошита та в графічній сітці. Зображення ліній, схожих на
елементи букв
|
||
13
|
Бесіда
за темою «Мої друзі». Слова, що відповідають на питання хто? що? Звуки
мовлення: голосні, приголосні тверді і м'які. Складання речень. Складання
казки за малюнком. Інтонування окличних речень. Робота з дитячою книгою
|
16-17
|
|
14
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв
Розв. Зв мовл.
|
||
15
|
Опрацювання
казки «Не дивися на мене так, їжачку...» за С. Козловим. Розігрування розмови
Ведмедика з Їжачком. Закріплення знань про голосні та приголосні звуки
|
18-19
|
|
16
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв
|
||
17
|
Бесіда
за темою «Мої друзі». Ознайомлення зі словами — ознаками предметів.
Послідовний ряд звуків слова. Виділення окремих звуків слова. Опрацювання
тексту «Сюрприз» за Р. Куликовою
|
20-21
|
|
18
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв
|
||
19
|
Бесіда
за темою «Моя школа». Ознайомлення зі словами — назвами дій предметів.
Складання речень. Опрацювання оповідання «Навіщо ходять до школи»
|
22-25
|
|
20
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв
|
||
21
|
Продовження
роботи над темою «Школа». Адаптація до соціальної ролі учня. Опрацювання
оповідання «Ласунка йде до школи» за
М.
Масловою. Виділення окремих звуків у слові, послідовний ряд звуків у слові
|
26-29
|
|
22
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв
|
||
23
|
Бесіда
за темою «Мої книжки». Опрацювання тексту «Казкар» за О. Дрозом.
|
30-33
|
|
24
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв.
|
||
25
|
Роль
уміння читати в житті школярів і дорослих людей. Опрацювання оповідання «Про
Телесика» за В. Сенцовським. Робота з
дитячою книжкою
|
34-35
|
|
26
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв
Розв. Зв мовл.
|
||
27
|
Бесіда
за темою «Моя країна — Україна». Опрацювання вірша Н. Зарічної «Рідний край»
|
36-37
|
|
28
|
Зображення
ліній, схожих на елементи букв
|
||
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
|||
29
|
Звук
[а], позначення його буквами Аа. Вірш
В. Каменчук
«Вересень»
|
38-39
|
|
З0
|
Письмо
рядкової букви а
|
||
31
|
Звук
[а]. Букви Аа. Слова, що означають назви і ознаки предметів. Вірш М.
Дружиніної «Ми просили акробатів»
|
40-41
|
|
32
|
Письмо
великої букви А
|
||
33
|
Звук
[у], позначення його буквами Уу. Читання тексту за Н. Забілою
|
42-43
|
|
34
|
Письмо
рядкової букви у
|
||
35
|
Звук
[у]. Букви Уу. Слова, які відповідають
на питання хто? що? Складання висловлювання. Опрацювання тексту за В.
Сенцовським
|
44-45
|
|
36
|
Письмо
великої букви У
|
||
37
|
Звук
[о], позначення його буквами Оо. Речення зі звертанням. Інтонування речень,
різних за метою висловлювання. Р. Скиба «Звичка є у совеняти»
|
46-47
|
|
38
|
Письмо
рядкової букви о
|
||
39
|
Звук
[о]. Букви Оо. Значення слів. Опрацювання тексту «Крутий голкіпер» за Н.
Нікамо. Робота з дитячою книжкою
|
48-49
|
|
40
|
Письмо
великої букви О
Розв. зв.
мовл.
|
||
41
|
Звук
[й], позначення його буквами Ии. Опрацювання тексту за Б. Сахно. Практичне
ознайомлення з багатозначністю слів.
|
50-51
|
|
42
|
Письмо
рядкової букви й
|
||
43
|
Звук
[й]. Букви Ии. Читання оповідання «Білий коник» за 3. Мензатюк
|
52-53
|
|
44
|
Письмо
великої букви Й
|
||
45
|
Звук
[м], позначення його буквами Мм. Читання складів і слів з нею. А. Камінчук
«Морозиво». Словесно-логічні вправи
|
54-55
|
|
46
|
Письмо
рядкової букви м, складів з нею
|
||
47
|
Звук
[м]. Букви Мм. Опрацювання оповідання «Казка про кошеня» за Г. Малик
|
56-57
|
|
48
|
Письмо
великої букви М
|
||
49
|
Словесно-логічні
вправи. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
|
||
50
|
Письмо
рядкової букви м і великої М. Списування з друкованого тексту
|
||
51
|
Звук
[і], позначення його буквами її. Читання складів і слів з буквою і
|
58-59
|
|
52
|
Письмо
рядкової букви і
|
||
53
|
Звук
[і]. Букви Іі. Опрацювання тексту за
С.
Кузьменко
|
60-61
|
|
54
|
Письмо
великої букви І
|
||
55
|
Звуки
[н], [н'], позначення їх буквами Нн. Читання прямих і обернених складів з
буквою н. Читання вірша Л. Дяченко «Осінь»
|
62-63
|
|
56
|
Письмо
рядкової букви н
|
||
57
|
Звуки
[н], [н']. Букви Нн. Складання речень. Велика буква в іменах людей. Читання
тексту за
Н.
Тарасенко. Робота з дитячою книжкою
|
64-65
|
|
58
|
Письмо
великої букви Н, складів і слів з нею
Розв. зв'язного мовл.
|
||
59
|
Звук
[в], позначення його буквами Вв.
Читання складів і сліз з ними. Читання тексту за
В.
Сухомлинським
|
66-67
|
|
60
|
Письмо
рядкової букви в
|
||
61
|
Звук
[в]. Букви Вв. Доповнення речень словами. Читання вірша М. Стельмаха.
Практичне ознайомлення з порівнянням
|
68-69
|
|
62
|
Письмо
великої букви В, складів і слів з нею
|
||
63
|
Звуки
[л], [л'], позначення їх буквами Лл. Читання складів слів з ними. Читання
тексту за
А.
Давидовим
|
70-71
|
|
64
|
Письмо
рядкової букви л
|
||
65
|
Звуки
[л], [л']. Букви Лл. Логічні вправи. Розповідь за малюнком. Опрацювання оповідання
«Ланцюжок добра» за Л. Ульяницькою
|
72-73
|
|
66
|
Письмо
великої букви Л, складів і слів з нею
|
||
67
|
Звуки
[с], [с'], позначення їх буквами Сс. Читання складів і слів з ними. Вправи на
доповнення речень словами. Читання тексту «Зустріч з лисом» за
А.
Давидовим
|
74-75
|
|
68
|
Письмо
рядкової букви с. Списування з друкованого тексту
|
||
69
|
Звуки
[с], [с']. Букви Сс. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Слоненятко,
яке любило танцювати» за Ю. Ярмишем. Робота
з дитячою книгою
|
76-77
|
|
70
|
Письмо
великої букви С, слів з нею
Урок розв. зв'язного мовл.
|
||
71
|
Звук
[к], позначення його буквами Кк. Читання складів, слів з ними. Логічні
вправи. Читання тексту за Н. Забілою
|
78-79
|
|
72
|
Письмо
рядкової букви к
|
||
73
|
Звук
[к]. Букви Кк. Складання речень. Клички тварин. Читання тексту за В.
Сенцовським
|
80-81
|
|
74
|
Письмо
великої букви К, складів і слів з нею.
|
||
75
|
Звук [к]. Букви Кк . Логічні вправи.
Опрацювання тексту. Складання заголовка.
|
||
76
|
Письмо
великої букви К, складів і слів з нею. Списування з друкованого тексту
|
||
77
|
Звук
[п], позначення його буквами Пп. Читання складів, слів з ними. Складання
речень за допомогою запитань. Опрацювання тексту за 0. Єфімовим
|
82-83
|
|
78
|
Письмо
рядкової букви п
|
||
79
|
Звук
[п]. Букви Пп. Логічні вправи. Опрацювання тексту «На пасіці взимку» за Н.
Тарасенко
|
84-85
|
|
80
|
Письмо
великої букви П, слів з нею
|
||
81
|
Звуки
[р], [р'], позначення їх буквами Рр. Читання складів і слів з ними
|
86-87
|
|
82
|
Письмо
рядкової букви р. Списування з друкованого тексту
|
||
83
|
Звуки
[р], [р']. Букви Рр. Логічні вправи. Складання речень за малюнками. Читання
тексту за
П.
Костюченком
|
88-89
|
|
84
|
Письмо
великої букви Р, складів і слів з нею
|
||
85
|
Звуки
[т], [т1], позначення їх буквами Тт. Читання складів, сліз з ними.
Звуко-буквений аналіз слів. Читання оповідання «Ластівка» за О. Копиленком. Робота з дитячою книжкою
|
90-91
|
|
86
|
Письмо
рядкової букви т
Урок розв. зв'язного мовл.
|
||
87
|
Звуки
[т], [т']. Букви Тт. Міста України. Театри. Читання й опрацювання текстів про
театр
|
92-93
|
|
88
|
Письмо
великої букви Т, складів і слів з нею
|
||
89
|
Звук
[е], позначення його буквами Ее. Читання текстів за С. Козловим і 0.
Тихомировим. Робота над ними
|
94-95
|
|
90
|
Письмо
рядкової букви е. Списування з друкованого тексту
|
||
91
|
Звук
[е]. Букви Еє. Читання тексту «Метро». Логічні вправи. Вивчення вірша М.
Познанської «Метро»
|
96-97
|
|
92
|
Письмо
великої букви Е
|
||
93
|
Закріплення
букви Е. Логічні вправи. Формування аудіативних умінь.
|
||
94
|
Списування
з друкованого тексту. Мовні ігри
|
||
95
|
Звуки
[д], [д'], позначення їх буквами Дд. Читання складів і слів з ними.
Співвідношення звуків [д] — [т], [д'] — [т']. Читання тексту за М. Солтис
|
98-99
|
|
96
|
Письмо
рядкової букви д. Письмо під диктування
|
||
97
|
Співвідношення
звуків [д] — [т], [д'] — [т']. . Логічні вправи. Формування аудіативних
умінь.
|
||
98
|
Письмо
під диктування. Списування слів і речень з друкованого тексту
|
||
99
|
Звуки
[д], [д']. Букви Дд. Складання розповіді за малюнком. Читання тексту «Молода
сливка» за
А.
М'ястківським
|
100-101
|
|
100
|
Письмо
великої букви Д, складів і слів з нею
|
||
101
|
Звуки
[з], [з1], позначення їх буквами Зз. Читання складів і слів з
ними. Опрацювання тексту
А.
Мілна «Пісенька Він-ні-Пуха» у перекладі
І. Малковича. Роль наголосу в словах.
|
102-103
|
|
102
|
Письмо
рядкової букви з, складів і слів з нею
|
||
103
|
Звуки
[з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зайчикові вуха». Відповіді
на запитання. Відгадування загадки .Робота
з дит. книжкою
|
104-105
|
|
104
|
Письмо
великої букви 3. Списування з друкованого тексту Урок розв.
зв'язного мовл.
|
||
105
|
Буква
ь (м'який знак). Позначення ним на письмі м'якості приголосних звуків. Бесіда
на тему «Допомога вдома». Читання вірша 0. Журливої «Маленька господиня»
|
106-107
|
|
106
|
Письмо
букви ь. Письмо слів з м'яким знаком
|
||
107
|
Буква
ь. Позначення ним на письмі м'якості приголосних звуків. Логічні вправи.
Формування аудіативних умінь.
|
||
108
|
Письмо
під диктування. Списування слів і речень з друкованого тексту
|
||
109
|
Звук
[б], позначення його буквами Бб. Читання тексту за Д. Матіяш
|
108-109
|
|
110
|
Письмо
рядкової букви б
|
||
111
|
Звук
[б]. Букви Бб. Логічні вправи. Читання вірша
О.
Пчілки «Ну-те, хто з вас там бистріший?», оповідання «Снігова баба і зайчик»
за П. Королем. Розказування казки за малюнком
|
110-111
|
|
112
|
Письмо
великої букви Б. Письмо під диктування
|
||
113
|
Звук
[б]. Букви Бб. Логічні вправи. Формування аудіативних умінь.
|
||
114
|
Списування
слів і речень з друкованого тексту
|
||
115
|
Звук
[г], позначення його буквами Гг. Читання слів і складів з ними. Читання
тексту за Л. Вороніною
|
112-113
|
|
116
|
Письмо
рядкової букви г, складів, слів з нею. Списування слів і речень з друкованого
тексту
|
||
117
|
Звук
[г]. Букви Гг. Читання слів і речень з буквою г. Вивчення вірша А. Камінчука
«Гарбузи». Читання оповідання «Винахідливі гноми» за Л. Вороніною
|
114-115
|
|
118
|
Письмо
великої букви Г. Повторення написання вивчених букв
|
||
119
|
Звук
[ґ], позначення його буквами Гг. Читання слів з поступовим ускладненням
звуко-складової структури. Відгадування загадки. Читання вірша
Л.
Вознюк «Вишивала мама синіми нитками...»
|
116-117
|
|
120
|
Написання
рядкової букви ґ, слів і речень із нею
|
||
121
|
Звук
[ґ]. Букви Ґґ. Чітка вимова звука у порівнянні зі звуками [г] — [к]. Логічні
вправи. Читання тексту за В. Запорожець.
|
118-119
|
|
122
|
Письмо
великої букви Ґ . Запис слів під диктування
|
||
123
|
Формування
аудіативних умінь. Читання складів і
слів з буквами Ґґ
Робота з
дитячою книжкою
|
||
124
|
Письмо
великої букви Ґ . Запис слів під диктування
Урок розв. зв'язного мовл.
|
||
125
|
Звук
[ч], позначення його буквами Чч. Робота над орфоепічно правильною вимовою
звука [ч] перед усіма голосними, крім [і]. Читання тексту за
А.
М'ястківським
|
120-121
|
|
126
|
Письмо
рядкової букви ч, складів і слів з нею
|
||
127
|
Звук
[ч]. Букви Чч.
Написання назв населених
пунктів і морів з великої букви. Читання вірша
К.
Перелісної «Чебрець», оповідання «Моя сестричка» за М. Павленко
|
122-123
|
|
128
|
Написання
великої букви Ч
|
||
129
|
Робота
над орфоепічно правильною вимовою звука [ч]. Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати
|
||
130
|
Буквенний
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||
131
|
Звук
[й], позначення його буквами Йй.
Читання складів і слів з ними. Читання оповідання «Дрізд і дятел» за
Е. Шимом
|
124-125
|
|
132
|
Письмо
рядкової букви й, слів з нею
|
||
133
|
Формування
аудіативних умінь. Читання складів і
слів з ними.
|
||
134
|
Письмо
рядкової букви й, слів з нею. Складовий аналіз слів. Списування з друкованого
тексту
|
||
135
|
Звук
[й]. Букви Йй. Практичне ознайомлення зі словами, протилежними за змістом.
Опрацювання тексту за О. Погребняк
|
126-127
|
|
136
|
Письмо
великої букви Й. Написання імен, прізвищ, населених пунктів, які починаються
з великої
букви
Й
|
||
137
|
Звук
[х], позначення його буквами Хх. Читання складів і сліз з ними. Опрацювання
тексту М. Заєць «Світлофор»
|
128-129
|
|
138
|
Письмо
рядкової букви х, складів і слів з нею
|
||
139
|
Звук
[х]. Букви Хх. Міста України. Логічні вправи. Читання тексту за В. Чухлібом
|
130-131
|
|
140
|
Письмо
великої букви X. Списування з друкованого тексту
|
||
141
|
Звук [ж],
позначення його буквами
Жж. Читання слів і складів з ними. Читання тексту за А.
Мілном. Робота з дитячою книгою
|
132-133
|
|
142
|
Письмо
рядкової букви ж, складів і слів з нею. Письмо слів під диктування . Урок розв. зв'язного мовл.
|
||
143
|
Ззук
[ж]. Букви Жж. Логічні вправи. Опрацювання тексту М. Пригари «Тайна»
|
134-135
|
|
144
|
Письмо
великої букви Ж, складів і слів з нею
|
||
145
|
Звук [ж],
позначення його буквами
Жж. Читання слів і складів з ними.
|
||
146
|
Письмо
слів під диктування
|
||
147
|
Звук
[ш], позначення його буквами Шш. Читання складів і слів з ними. Логічні
завдання. Читання тексту В. Сосюри «Орися кошика взяла»
|
136-137
|
|
148
|
Письмо
рядкової букви ш, складів і слів з нею
|
||
149
|
Звук
[ш]. Букви Шш. Читання вірша Т. Коломієць «Колосок», тексту за В. Орловим.
Відповіді на запитання
|
138-139
|
|
150
|
Письмо
великої букви Ш, складів і слів з нею
|
||
151
|
Звук
[ш], позначення його буквами Шш. Читання складів і слів з ними. Логічні
завдання.
|
||
152
|
Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||
153
|
Букви її.
Позначення буквами Ї,ї
звукосполучення [йі]. Опрацювання вірша 0. Січкаря «Їжача хата», оповідання
«Їжачок і світлячок» за
В.
Сухомлинським
|
140-141
|
|
154
|
Письмо
рядкової букви ї, слів з нею
|
||
155
|
Букви
Її. Бесіда на тему «Україна — рідна, мила сторона». Читання вірша Г. Чубач
«А живу я в Україні»
|
142
|
|
156
|
Письмо
великої букви Ї
|
||
157
|
Букви Її.
Звуко-буквений аналіз слів.
Розвиток умінь виразного читання
|
||
158
|
Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||
159
|
Букви
її. Звуко-буквений аналіз слів з буквою ї. Читання слів і речень з буквою ї.
Опрацювання тексту О. Василенко «Я — українка»
|
143
|
|
160
|
Письмо
вивчених букв, слів і речень з ними
|
||
161
|
Букви
Яя, позначення буквами Я,я звукосполучення [йа] і м'якості попереднього
приголосного та звука [а]. Читання слів з буквою я. Звуковий аналіз слів.
Читання тексту Л. Куліша-Зіньківа
|
144-145
|
|
162
|
Письмо
рядкової букви я, слів з нею
|
||
163
|
Букви Яя.
Звуко-буквений аналіз слів.
Читання тексту В. Крищенка
«Сонячне яблуко». Вибіркове читання. Робота
з дитячою книгою
|
146
|
|
164
|
Письмо
великої букви Я, слів з нею Урок розв. зв'язного мовл.
|
||
165
|
Букви Яя.
Звуко-буквений аналіз слів.
Розвиток умінь виразного читання
|
||
166
|
Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||
167
|
Повторення
вивчених звуків і букв. Опрацювання тексту «Міккі Маус»
|
147
|
|
168
|
Письмо
вивчених букв, слів і речень із ними
|
||
169
170
|
Букви
Юю. Позначення буквами Юю звукосполучення [йу] і м'якості попереднього
приголосного та звука [у]. Читання складів і слів з буквою ю. Звуковий аналіз
слів. Читання тексту за Я. Гояном
|
148-149
|
|
171
|
Письмо
рядкової букви ю, слів з нею
|
||
172
|
Букви
Юю. Логічні вправи
|
150
|
|
173
|
Письмо
великої букви Ю. Списування з друкованого і рукописного тексту
|
||
174
|
Закріплення
вивчених букв. Опрацювання тексту «Усі книжечки хороші» за В. Сухомлинським.
|
151
|
|
175
|
Написання
вивчених букв, слів і речень з ними
|
||
176
|
Букви Єє.
Позначення буквами звукосполучення [йе] і м'якості попереднього приголосного
та звука [е]. Читання складів і слів з буквами Єє. Опрацювання тексту А.
Костецького «Зірка не спить»
|
152-153
|
|
177
|
Письмо
рядкової букви є, слів з нею
|
||
178
|
Букви
Єє. Звуковий аналіз слів з буквою є. Вивчення вірша А. Камінчука «Єноти»
|
154
|
|
179
|
Письмо
великої букви Є, слів з нею. Письмо під диктування
|
||
180
|
Закріплення
вивчених букв. Читання слів і речень з ними. Читання уривку з казки Л. Мур.
Складання початку казки. Робота з дит.
Книжкою.
|
155
|
|
181
|
Написання
вивчених букв. Списування з рукописного і друкованого тексту . Урок розв. зв'язного мовл.
|
||
182
|
Звуки
[ц], [ц'], позначення їх буквами Цц. Читання складів і слів з ними.
Звуко-буквений аналіз слів. Читання тексту за Н. Бічуя.
|
156-157
|
|
183
|
Письмо
рядкової букви ц, складів і слів з нею
|
||
184
|
Звуки
[ц], [ц']. Букви Цц. Читання оповідання
Г.
Маніви «Слухняні капці». Відповіді на запитання. Розповідь за малюнком
|
158-159
|
|
185
|
Письмо
великої букви Ц. Списування з друкованого тексту
|
||
186
|
Звуки
[шч], позначення їх буквами Щщ. Читання складів і слів з ними. Читання тексту
за
Г.
Тютюнником
|
160-161
|
|
187
|
Письмо
рядкової букви щ, складів і слів з нею
|
||
188
|
Звуки
[шч]. Букви Щщ. Опрацювання тексту за
Т.
Гаркушею. Відповіді на запитання.
|
162-163
|
|
189
|
Письмо
великої букви Щ, слів з нею
|
||
190
|
Закріплення
звуків [шч], позначення їх буквами Щщ. Читання складів і слів, речень з ними
|
||
191
|
Письмо
великої Щ і рядкової букви щ
. Списування з друкованого тексту
|
||
192
|
Звук [ф],
позначення його буквами
Фф. Читання слів з буквою ф. Опрацювання тексту за Е.
Майнардус
|
164-165
|
|
193
|
Письмо
рядкової букви ф, складів і слів з нею
|
||
194
|
Звук
[ф]. Букви Фф. Логічні вправи. Читання оповідання «Фотограф» за Д. Матіяш
|
166-167
|
|
195
|
Письмо
великої букви Ф, слів з нею. Списування з друкованого тексту
|
||
196
|
Читання
складів і слів з ними. Звуко-буквений аналіз слів.
|
||
197
|
Списування
з друкованого тексту. Мовні ігри.
|
||
198
|
Звук
[дж], позначення його буквосполученням дж. Читання слів з буквосполученням
дж. Опрацювання вірша Г. Чубач «Я люблю у лузі квіти...» Робота з дитячою книгою
|
168-169
|
|
199
|
Письмо
слів з буквосполученням дж
Урок розв. зв'язного мовл.
|
||
200
|
Читання
слів з буквосполученням дж. Відгадування загадки.
|
||
201
|
Списування
з друкованого тексту. Мовні ігри.
|
||
202
|
Формування
вмінь читати слова з буквосполученням
дж. Аналітико- синтетичні роботи види зі словами
|
||
203
|
Списування
з рукописного і друкованого тексту
|
||
204
|
Звуки [дз],
[дз'], позначення їх
буквосполученням дз. Читання
віршів П. Мовчан «Польовичок» і
К.
Перелісної «Дзвіночки». Відгадування загадки
|
170-171
|
|
205
|
Письмо
буквосполучення дз, слів з ним
|
||
206
|
Формування
вмінь читати слова з буквосполученням
дз. Аналітико- синтетичні роботи види зі словами
|
||
207
|
Письмо
буквосполучення дз, словниковий диктант.
|
||
208
|
Апостроф. Читання
слів з апострофом.
Звуковий аналіз слів
з апострофом. Вивчення
вірша
О. Полянської «Комп'ютерна мишка»
|
172
-173
|
|
209
|
Письмо
слів з апострофом
|
||
210
|
Формування
вмінь читати слова з апострофом.
Аналітико-
синтетичні роботи види зі словами
|
||
211
|
Письмо
слів з апострофом.Списування з друкованого тексту.
|
||
212
|
Повторення
вивчених букв. Складання казки за малюнками.
|
||
213
|
Написання
вивчених букв. Списування з рукописного і друкованого тексту
|
||
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ
ПЕРІОД
|
|||
214
|
Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до
звуків — читайте правильно.
С. Козлов «Звуки і голоси» (казка). Робота з дитячою книжкою.
|
3-5
|
|
215
|
Ознайомлення з підручником «Українська мова». Абетка.
Звуки і букви. Голосні звуки. Розвиток
зв'язного мовлення.
|
3-5
|
|
216
|
Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки.
Г. Малик «Казка про те, чому пагупа не навчився
розмовляти».
|
6-8
|
|
217
|
Приголосні
звуки.
|
6-7
|
|
218
|
Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуславський «Бабуся
вихідна». Г.
Бойко «Сама бачила».
|
9-11
|
|
219
|
Приголосні звуки: м'які й тверді.
|
8-9
|
|
220
|
Розумійте значення слова, правильно його читайте. О.
Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука».(казка).
|
12-14
|
|
221
|
Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
|
10-11
|
|
222
|
Вимовляйте чітко звуки— читайте правильно. Г.
Малик «У лісі».
|
14-15
|
|
223
|
Буква й і буквосполучення йо. Виконання
мовних завдань.
|
12-13
|
|
224
|
Учіться визначати у тексті пригоду. Т. Пустовар «Цуцик
і ґудзик». С.
Шаповалов «Зозуляста курка».
|
16-18
|
|
225
|
Буква г. Виконання мовних завдань.
|
14-15
|
|
226
|
Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки. 3.
Мензатюк «Гарбузище». Г. Просяник «Веселинки від Наталинки».
|
18-23
|
|
227
|
Букви г і ґ. Виконання мовних завдань.
|
18-19
|
|
228
|
Слухайте, читайте, уявляйте. Д. Красицький «Малий
маляр». Робота з
дитячою книжкою.
|
23-26
|
|
229
|
Буква я. Розвиток
зв'язного мовлення.
|
18-21
|
|
230
|
Читайте уважно. С. Цушко «Комп'ютернята».
|
27-29
|
|
231
|
Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів.
|
22-23
|
|
232
|
Навчайтеся бути уважними до слова. С. Козлов «Дозвольте
з вами посутінкувати...».
|
29-32
|
|
233
|
Буква є. Звуко-буквений аналіз слів. Диктант.
|
24-25
|
|
234
|
Учіться записувати свої думки та почуття.
І. Роздобудько «Місяць у слоїку». |
32-34
|
|
235
|
Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.
|
26-27
|
|
236
|
Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно.
М.
Герасименко «Мобільний телефон».
|
34-36
|
|
237
|
Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений
аналіз слів із знаком м'якшення.
|
28-29
|
|
238
|
Барвисті слова у творі М. Слабошпщький «Лелеча весна».
|
36-37
|
|
239
|
Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.
|
30-31
|
|
240
|
Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у
твори Є. Шморгун «Ла-та-та!».
Г. К. Андерсен «Ромашка» (казка).
|
38-40
|
|
241
|
Буква
щ. Словниковий диктант.
|
32-33
|
|
242
|
Звуки весни у твори В. Чухліб «Джмелиний оркестр». Як
треба читати. Л. Вороніна «Бурулька» (казка). Робота
з дитячою книжкою.
|
40-42
|
|
243
|
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз
слів. Розвиток
зв'язного мовлення.
|
34-37
|
|
244
|
Міркуйте, чому так. Б. Грінченко «Ластівка». Читайте
правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв».
|
43-46
|
|
245
|
Буквосполучення дз, звук [д~з]
|
38-39
|
|
246
|
Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко
«Матвійкові іграшки».
|
46-48
|
|
247
|
Апостроф. Письмо під диктування.
|
40-41
|
|
248
|
Слухайте,
думайте. 3. Мензатюк «Ярмарок».
|
48-51
|
|
249
|
Склад. Поділ слова на склади.
|
42-43
|
|
250
|
Читаючи, керуйте своїм голосом. Т. Маршалова «Лісова
кравчиня».
|
52-53
|
|
251
|
Велика буква в іменах і прізвищах людей
|
44-45
|
|
252
|
Учіться розповідати про себе. М. Павленко «Я — Оля
Маляренко...».
|
53-54
|
|
253
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок.
|
46-47
|
|
254
|
Що розповідається в тексті про...? Леся Українка
«Вишеньки».
Робота з дитячою
книжкою.
|
55-57
|
|
255
|
Слова — назви предметів. Закріплення знань про слова —
назви предметів. Розвиток
зв'язного мовлення.
|
48-51
|
|
256
|
Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер».
|
57-59
|
|
257
|
Слова — назви
предметів. Закріплення знань про слова — назви предметів.
|
52-53
|
|
258
|
І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок
говорити». Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі В. Запорожець
«Кульбабка».
|
60-64
|
|
259
|
Слова — назви ознак предметів. Закріплення знань про
слова — назви ознак предметів.
|
54-57
|
|
260
|
Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді.
І. Франко «Кролик і Ведмідь» (казка).
|
65-67
|
|
261
|
Слова — назви дій предметів. Закріплення знань про
слова — назви дій предметів.
|
58-61
|
|
262
|
Слова в тексті яскраві. В. Чухліб «Як Сонце сходить»
|
69-71
|
|
263
|
Слова,
протилежні за значенням
|
62-63
|
|
264
|
Смішні пригоди. «Пригода з Дем’яном»
(з польського гумору)
|
71-73
|
|
265
|
Слова,
близькі за значенням.
|
64-65
|
|
266
|
На сонці тепло, біля матері добре. А. Костецький «Все
не так». Найважливіша думка. Л. Лапіна «Як півник співати навчився». Робота з дитячою книжкою.
|
74-78
|
|
267
|
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.
Розвиток зв'язного мовлення.
|
66-69
|
|
268
|
Учіться висловлювати своє ставлення до описанного
М.Яснов «Жива природа»
|
78-81
|
|
269
|
Речення
|
70-71
|
|
270
|
Не лінуйтеся, говоріть зрозуміло. За Галиною Павлишиною
«Економія слів»
|
80-82
|
|
271
|
Закріплення знань про речення. Списування і складання
речень
|
||
272
|
Можна намалювати словом . За Ларисою Денисенко «Історія
про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати». Навчайтеся
розуміти переживання.
В. Марсюк «Диктант». Перевірка навички читання.
|
83-86
|
|
273
|
Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка
змістові тексту.
|
72-73
|
|
274
|
Визначайте настрій вірша. О. Палійчук «Алло!».
С. Гусак «Канікули». Робота з дитячою книжкою.
|
89-90
|
|
275
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольне списування.
|
74
|
|
276
|
Г. Чубам «У селі в бабусі». Л. Гоян «Канікули»
|
90-91
|
|
277
|
Складання речень , записування їх.
|
||
278
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок
за рік.
|
||
279
|
Конкурс на кращого
читача року
|
||
280
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за
рік.
|
75-77
|
ПРИРОДОЗНАВСТВО
(за підручником І.
Грущинської)
68 годин , 2 години на тиждень
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
|
Навколишній
світ
|
|||
1
|
Людина
і природа: чому ми любимо і бережемо природу?
|
||
2
|
Правила
поведінки у природі
|
||
3
|
Жива
і нежива природа
|
||
4
|
Тіла
неживої природи
|
||
5
|
Екскурсія.
Ознайомлення з об'єктами неживої та живої природи
|
||
6
|
Як
людина пізнає світ і знаходить відповіді на запитання про природу
|
||
7
|
Як
людина вивчає природу
|
||
8
|
Спостереження
та досліди – методи вивчення природи
|
||
9
|
Прилади,
необхідні для пізнання природи
|
||
10
|
Спостереження
та досліди. Практична робота.
Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи
|
||
11
|
Екскурсія.
Спостереження за осінніми змінами в живій і неживій природі
|
||
12
|
Природні
та штучні тіла
|
||
13
|
Живі
організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність
|
||
14
|
Умови,
необхідні для життя
|
||
15
|
Значення
природи для життя людини
|
||
16
|
Бережливе
ставлення до природи
|
||
Нежива
природа
|
|||
17
|
Сонце
та його значення для життя на Землі
|
||
18
|
Вода
та її властивості.
|
||
19
|
Практична
робота.
Ознайомлення з властивостями води (безбарвна, прозора, не має запаху, приймає
форму посудини, текуча)
|
||
20
|
Значення
води в природі та в житті людини.
|
||
21
|
Навчальний
проект.
Як економно використовувати воду в повсякденному житті?
|
||
22
|
Повітря
та його властивості.
|
||
23
|
Практична
робота.
Ознайомлення з властивостями повітря (існує навколо нас, не має запаху,
прозоре, займає весь доступний простір)
|
||
24
|
Значення
повітря для живої природи
|
||
25
|
Запитання
до природи. Чому підстрибує м'яч?
|
||
26
|
Грунт.
|
||
27
|
Практична робота. Ознайомлення з властивістю
піску та глини пропускати воду
|
||
28
|
Значення
ґрунту для живої природи
|
||
Жива
природа
|
|||
29
|
Рослини,
їхня будова.
|
||
30
|
Практична
робота.
Вивчення будови рослин (корінь, стебло, листок, квітка, плід) за наочністю
|
||
31
|
Дерева,
кущі, трав'янисті рослини рідного краю
|
||
32
|
Екскурсія.
Упізнавання дерев, кущів та трав у саду, парку, лісі, урочищі
|
||
33
|
Листяні
та хвойні рослини
|
||
34
|
Екскурсія.
Упізнавання листяних та хвойних рослин
|
||
35
|
Дикорослі
рослини рідного краю
|
||
36
|
Культурні
рослини рідного краю
|
||
37
|
Екскурсія.
Упізнавання квіткових рослин
|
||
38
|
Кімнатні
рослини.
|
||
39
|
Практична
робота.
Догляд за рослинами у класі (полив, розпушування ґрунту, очищення листків від пилу)
|
||
40
|
Лікарські
рослини рідного краю
|
||
41
|
Охорона
рослин. Первоцвіти
|
||
42
|
Червона
книга. Червонокнижні рослини рідного краю
|
||
43
|
Тварини
|
||
44
|
Дикі
та свійські тварини
|
||
45
|
Тварини
– домашні улюбленці
|
||
46
|
Запитання
до природи. Чи розуміються тварини між собою?
|
||
47
|
Комахи
|
||
48
|
Дослідницький
практикум.
Як живуть мурахи?
|
||
49
|
Риби
|
||
50
|
Птахи
|
||
51
|
Звірі
|
||
52
|
Запитання
до природи. Чим снідає їжачок?
|
||
53
|
Тварини
«живого куточка», хатні улюбленці
|
||
54
|
Охорона
тварин
|
||
55
|
Навчальний
проект. Добра
справа для природи
|
||
56
|
Природа
твого міста/села
|
||
Моя
країна — Україна
|
|||
57
|
Україна
— моя Батьківщина
|
||
58
|
Карта
України.
|
||
59
|
Водойми
України
|
||
60
|
Найбільші
річки та озера України. Сом – найбільша прісноводна риба
|
||
61
|
Екскурсія до
річки (озера, ставка)
|
||
62
|
Чорне
та Азовське моря
|
||
63
|
Луки,
ліси України. Найменша пташка України - золотомушка
|
||
64
|
Гори
України
|
||
65
|
Природа
Українських Карпат. Бурий ведмідь – найбільший звір України. Природа
Кримських гір
|
||
66
|
Україна
– і для себе, і для світу (пшениця, соняшник, мед, ін.). Медоносна бджола
|
||
67
|
Практична
робота.
Добування олії із насіння соняшника
|
||
68
|
Підсумковий
урок
|
Образотворче мистецтво
35 годин, 1 година на тиждень
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Відтворення
простих форм лінією, плямою, в об’ємі
|
||
1
|
Краса
навколо нас. Загальне ознайомлення з поняттям «образотворче мистецтво», з
матеріалами й інструментами, якими працює художник. Практична робота. Я люблю малювати
|
|
2
|
Різноманітність
форм навколишнього світу. прості
геометричні форми: площинні – прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал;
об’ємні – куб, циліндр, конус, куля. Практична
робота. Сяє ясне сонечко
|
|
3
|
Лінія,
пляма, крапка, штрих як засоби відтворення форми на площині. Графічні
матеріали та інструменти. Практична
робота. Повітряні змії
|
|
4
|
Виражальні
можливості лінії. Створення (на елементарному рівні) виразного образу за
допомогою лінії на основі творчої уяви. Практична
робота. Пригоди Лінії та Крапки
|
|
5
|
Елементарні
засоби компонування простих форм на площині. Створення композиції з крапок,
ліній, плям. Правила користування гуашевими фарбами та пензлем. Практична робота. Святковий салют
|
|
6
|
Виражальні
можливості силуетної форми. Правила роботи з ножицями та кольоровим папером.
Значення раціонального використання паперу для екології Землі. Практична робота. Диво-дерево
(колективна форма роботи)
|
|
7
|
Заповнення
площини аркуша силуетними зображеннями. Послідовність дій у роботі при
створенні аплікації. Практична робота. Осіння
казка (аплікація з природного матеріалу)
|
|
8
|
Передавання
простих форм в об’ємі. Ліплення природної форми за зразком. Правила роботи з
пластиліном. Практична робота. Сімейка
грибів
|
|
Елементарні
засоби компонування простих форм
|
||
9
|
Поняття
композиції ( на пропедевтичному рівні). Заповнення площини аркуша (велике
зображення). Практична робота. Осіннє
дерево
|
|
10
|
Поняття
про лінію горизонту. Розміщення елементів зображення з дотриманням їх
просторового взаємо розташування (біля, над, під, зліва, справа, вгорі,
внизу). Практична робота. Хатинка
під горою
|
|
11
|
Поняття
про основні (жовтий, червоний, синій) та похідні (зелений, фіолетовий)
кольори. Способи утворення похідних кольорів. Ознайомлення з прийомами
користування акварельними фарбами, пензлями, палітрою. Практична робота. Танок кольорів
|
|
12
|
Ознайомлення
із спектральними кольорами та їх послідовністю. Розбіл спектральних кольорів;
відтінки кольорів (світло-зелений, темно-синій і т.п.). Практична робота. Яким буває небо
|
|
13
|
Ознайомлення
з групами «теплих» та «холодних» кольорів. Практична робота. Райдужні квіти
|
|
14
|
Поняття
декору. Вирізування симетричної силуетної форми та її оздоблення простими
елементами. Практична робота. Святкова
ялинка (колективна форма роботи)
|
|
15
|
Витинанка
як вид художньої роботи з папером. Вирізування симетричних форм із
застосуванням однієї або декількох осей симетрії. Практична робота. Чарівні сніжинки
|
|
16
|
Узагальнення
вивченого
Практична
робота. Квітка
Снігової королеви
|
|
Зображення
основних форм і їхніх частин у графіці та живописі
|
||
17
|
Поняття
про вибір положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображення. Практична робота. Веселий Сніговик
|
|
18
|
Розмаїття
форм. взаємозв’язок основної форми та її частин. Практична робота. Снігуронька
|
|
19
|
Особливості
зображення складної форми на основні простих форм. Порівняння розмірів форм
та їх складових частин. Практична
робота. Ялинки – лісові красуні
|
|
20
|
Виражальні
можливості ліній (актуалізація знань). Створення визного образу графічними
засобами на основі творчої уяви. Практична
робота. Їжачок-хитрячок
|
|
21
|
Закріплення
знань про лінію горизонту. Поняття плановості. Ознайомлення з технікою
набризку. Практична робота. Снігопад
|
|
22
|
Поглиблення
знань про колір, його виражальні можливості. Асоціативне сприйняття кольорів
(за настроєм). Практична робота. Килими
доброго та злого чаклунів
|
|
23
|
Елементарні
поняття про гармонію споріднених кольорів (наприклад, блакитний – синій –
фіолетовий, світло-зелений – зелений – темно-зелений тощо). Практична робота. Квітка для мами
|
|
24
|
Створення
засобами кольору певного за характером виразного образу. Практична робота. Весняна галявина
|
|
25
|
Симетрія
як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. Практична робота. Дивовижні метелики
|
|
Цілісність
форми в скульптурі та архітектурі
|
||
26
|
Цілісність
форми. Особливості створення складної форми на основі простих форм в об’ємі. Практична робота. Домашні улюбленці
|
|
27
|
Зображення
в об’ємі птахів, звірів. Узгодження основної форми з елементами декору. Практична робота. Дивовижний птах
|
|
28
|
Поняття
про будову фігури людини (тулуб, голова, руки, ноги). Практична робота. Веселий клоун
|
|
29
|
Складові
частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми
будівлі. Практична робота. Житло
гномів
|
|
Стилізування
й орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві
|
||
30
|
Розширення
уявлень про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання
силуетної форми та декору. Практична
робота. Прикрашаємо торт
|
|
31
|
Поняття
візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм рослинного
світу під час створення орнаменту. Практична
робота. Візерунок для букви
|
|
32
|
Спрощення
форм рослинного світу під час створення орнаменту. Практична робота. Кольорові крапанки
|
|
33
|
Створення
декоративного образу із суцільного шматка пластиліну. Елементарна
узгодженість об’ємної форми та декору. Практична
робота. Українські свистунці
|
|
34
|
Узагальнення
вивченого. Практична робота (на
вибір).
|
|
35
|
Підсумковий
урок за рік
|
35 годин, 1 година на тиждень
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
1
|
Вступ.
Місце праці та професії в житті людини. Правила організації робочого місця на
уроці. Практичне ознайомлення з матеріалами
та інструментами. Загальні правила безпеки життя на уроках
|
|
2
|
Папір
та його призначення. Загальні відомості про виробництво паперу. Якість
паперу. Види і властивості паперу. Практична
робота: Рвана аплікація «Гроно калини»
|
|
3
|
Властивості
паперу. Рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з
рваних частин паперу. Практична робота:
Виготовлення аплікації з рваних частин паперу Диво-дерево»
|
|
4
|
Різання
паперу ножицями. Різання по прямій лінії і по лінії згину. Інструменти та
пристосування для різання паперу. Практична
робота: Аплікація «Веселі ніжки»
|
|
5
|
Як
розмічати деталі за шаблонами і трафаретами? Вирізування деталей з паперу Практична робота: Аплікація «Смачні
фрукти»
|
|
6
|
Природні
матеріали та їх використання для виготовлення виробів. Екскурсія «Що нам
подарували дерева у казковому лісі». Як підготувати листя до аплікації? Якими
інструментами будемо користуватися?
|
|
7
|
Робота
з природними матеріалами. Практична
робота: Виготовлення аплікацій з
природних матеріалів з використанням клеєного способу з’єднання.
Аплікація «Метелик»
|
|
8
|
Робота
з природними матеріалами. Послідовність дій під час виготовлення виробів з
природних матеріалів. Практична робота:
Виготовлення композиції за мотивами казок та мультфільмів з природних
матеріалів на площині
|
|
9
|
Симетрія
в природі. Послідовність дій під час виготовлення простих симетричних форм. Практична робота: Вирізання деталей
виробів симетричної форми
|
|
10
|
Симетричні
форми. Як отримати багато однакових деталей? Практична робота: Аплікація «Грибочок»
|
|
11
|
Згинання
і складання паперу. Раціональне використання паперу. Практична робота: Як із прямокутника зробити квадрат?
|
|
12
|
Послідовність
дій під час згинання паперу. Знайомство з технікою ори гамі (загальні поняття).
Практична робота: Оригамі «Песик»
|
|
13
|
Створення
найпростіших виробів у техніці оригамі. Практична
робота: Оригамі «Тюльпан»
|
|
14
|
Аплікація
з паперу. Види аплікацій. Практична
робота: Виготовлення натюрморту
|
|
15
|
Оздоблення
виробів з паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас з паперу. Практична робота: Новорічна гірлянда
|
|
16
|
Оздоблення
виробів з паперу. Практична робота:
Ялинкові прикраси
|
|
17
|
Комбінована
робота. Конструювання і виготовлення індивідуальних аплікацій до свята. Практична робота: Новорічна листівка
|
|
18
|
Аплікація
з паперу. Види аплікацій. Практична
робота: Виготовлення натюрморту
|
|
19
|
Аплікація
з паперу. Послідовність дій під час створення аплікацій. Практична робота: Казкова аплікація «Золота рибка»
|
|
20
|
Аплікація
з паперу. Практична робота:
Аплікація «Весела гусінь»
|
|
21
|
Пластилін
як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну. Інструменти та
пристосування для обробки пластиліну. Прийоми ліплення. Як прикрасити вироби
з пластиліну?
|
|
22
|
Екскурсія
до шкільної їдальні. Ознайомлення із
загальними правилами безпеки життя, обладнанням, організацією в їдальні. Практична робота: «Пластилінові
солодощі»
|
|
23
|
Робота
з пластиліном. Безпечні прийоми праці. Послідовність дій під час виготовлення
виробів з пластиліну на площині. Практична
робота: Пластилінова картина
«Квіти і метелики на лузі»
|
|
24
|
Робота
з пластиліном. Послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на
площині. Практична робота: Пластилінова
картина «Равлик»
|
|
25
|
Ліплення
з пластиліну. Послідовність дій під час виготовлення виробів з пластиліну на
площині. Практична робота:
Пластилінова картина «Вишеньки»
|
|
26
|
Прикраси
із паперу. Практична робота:
Листівка «Квіти для мами»
|
|
27
|
Різання
паперу. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону, лінійки, кутника. Копіювання зображення за
допомогою шаблону. Створення аплікації з вирізаних форм
|
|
28
|
Самообслуговування.
Одяг і взуття. Призначення одягу та взуття. Ознайомлення з основними
матеріалами, які використовуються для виготовлення одягу і взуття.
Практична
робота:
Відпрацьовування прийомів зав’язування
шнурків на одязі та взутті
|
|
29
|
Самообслуговування.
Поділ одягу та взуття відповідно до сезону. Основні відомості про правила
догляду за одягом і взуттям. Практична
робота: Зав’язування пояса, шарфа
|
|
30
|
Комбінована
робота. Практична робота: Аплікація
«Веселі вівці»
|
|
31
|
Прикраси
з паперу. Практична робота:
Аплікація «Великодній кошик»
|
|
32
|
Екскурсія
до шкільної бібліотеки. Ознайомлення із загальними правилами безпеки життя,
обладнанням, організацією роботи в бібліотеці
|
|
33
|
Комбінована
робота. Практична робота: «Вербові
котики»
|
|
34
|
Колективна
робота «Весняні пташки»
|
|
35
|
Узагальнююча
практична робота (на вибір учителя)
Підсумковий
урок за рік
|
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
34
години, 1 година на тиждень
№
з/п
|
Тема
уроку
|
Дата
|
Здоров'я
людини
|
||
1
|
Що
вивчає предмет «Основи здоров'я». Безпека першокласника. Практична робота. Екскурсія школою та шкільним подвір’ям
|
|
2
|
Здоров'я
та його ознаки. Порушення здоров'я (травми, захворювання) та їх профілактика
|
|
3
|
Ріст
і розвиток людини. Практична робота.
Вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих)
|
|
Фізична
складова здоров'я
|
||
4
|
Щоденне
піклування про своє здоров'я
|
|
5
|
Розпорядок
дня. Практична робота. Складання
розпорядку дня (з допомогою дорослих)
|
|
6
|
Постава.
Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: Як складати
портфель. Вправи для формування правильної постави і стопи
|
|
7
|
Правила
особистої гігієни
|
|
8
|
Догляд
за руками. Практична робота. Як правильно
мити руки»
|
|
9
|
Харчування
і здоров'я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та
розвитку
|
|
10
|
Фізичні
вправи і загартування
|
|
11
|
Активний
і пасивний відпочинок
|
|
Соціальна
складова здоров'я
|
||
12
|
Піклування
про здоров'я в сім'ї
|
|
13
|
Дівчатка
і хлопчики. Уміння товаришувати. Практична
робота. Спільні ігри для хлопчиків і дівчаток. Розігрування діалогів
знайомства
|
|
14
|
Безпечні
місця для ігор і розваг
|
|
15
|
Поведінка
в небезпечних ситуаціях
|
|
16
|
Телефони
аварійних служб. Практична робота.
Моделювання ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних
служб
|
|
17
|
Поведінка
дитини в автономній ситуації у населеному пункті Практична робота. Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо
заблукав, загубився, відстав від класу
|
|
18
|
Дитина
вдома. Правила безпеки в побуті
|
|
19
|
Правила
безпечної поведінки у школі
|
|
20
|
Мікрорайон
школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому
|
|
21
|
Створення малюнку: «З дому до
школи».
|
|
22
|
Складові
дороги. Безпечний перехід проїзної частини дороги
|
|
23
|
Правила
користування громадським транспортом
|
|
Психічна
і духовна складові здоров'я
|
||
24
|
Унікальність
людини
|
|
25
|
Повага
до себе та інших людей
|
|
26
|
Народні
традиції, родинні свята і здоров'я.
|
|
27
|
Практична
робота.
Створення пам'ятки «Як влаштувати
веселе свято»
|
|
28
|
Емоції
та настрій людини. Як покращити настрій. Практичні
роботи: Вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй настрій»
|
|
29
|
Практична робота. Ігри,
що сприяють гарному настрою
|
|
З0
|
Рішення
і наслідки. Уміння приймати рішення.
Рішення
для здоров'я
|
|
31
|
Практична
робота.
Обговорення поведінки казкових і літературних персонажів, їхнього ставлення
до свого здоров'я та до здоров'я інших
|
|
32
|
Підсумковий
урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестування через
запитання, малюнки, ігри тощо)
|
|
33
|
Підготовка
до Дня здоров'я
|
|
34
|
Підсумковий
урок за рік
День
здоров’я
|
Немає коментарів:
Дописати коментар